Menu

Οι Αντιδήμαρχοι

Σε συνέχεια της με αριθμ. Απόφασης 1070/31/08/2017, ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας, ως Αντιδημάρχους του Δήμου Λυκόβρυσης Πεύκης, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, με θητεία από 1/09/2017 έως 31/08/2019, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
Παύλος Μποτίνης

Ορίζει Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών υπηρεσιών τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Παύλο Μποτίνη, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

• Υπογράφει με εξουσιοδότηση Δημάρχου Βεβαιώσεις, Πιστοποιητικά, Άδειες Πολιτικών Γάμων, Αποφάσεις εγγραφής στα Δημοτολόγια, Αιτήματα Πολιτογράφησης, Αποφάσεις Δημάρχου που αφορούν σε καθορισμό μισθού, σε χορήγηση μισθολογικών κλιμακίων και σε βαθμολογική κατάταξη των υπαλλήλων του Δήμου, καθώς και τους χρηματικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα.
• Υπογράφει με εξουσιοδότηση Δημάρχου τις Βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας. 
• Την εποπτεία και το συντονισμό επί των θεμάτων Υπαίθριας διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων και των αρμοδιοτήτων λήψης αποφάσεων για τη χορήγηση αδειών υπαίθριας διαφήμισης, καθώς και τις αρμοδιότητες για κάθε άλλη επί του θέματος υπαίθριας διαφήμισης ενέργεια, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη νομοθεσία.
• Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & Διαφάνειας. Την εποπτεία ανάρτησης στην δικτυακή πύλη των αποφάσεων κανονιστικού χαρακτήρα, τον συντονισμό των οργάνων και διαδικασιών διαβούλευσης, που απορρέουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια».
• Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων της Εξυπηρέτησης του Πολίτη και της λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).
• Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων. 
• Την εποπτεία και τον συντονισμό των κάτωθι υπηρεσιών του Δήμου :

Α. ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1) Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:
• Γραφείο έρευνας, μελετών, σχεδιασμού και παρακολούθησης προγραμμάτων.
• Γραφείο αποτελεσματικότητας, απόδοσης, ποιότητας και οργάνωσης.

2) Αυτοτελές Τμήμα Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Διαφάνειας που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:
• Γραφείο Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.).
• Γραφείο Διαφάνειας.

Β. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 
1) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
• Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου
• Γραφείο Οικονομικής Επιτροπής, Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και Εκτελεστικής Επιτροπής.
• Γραφείο Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών, Επιτροπών του Δημοτικού Συμβουλίου, Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης και Δημοτικών Παρατάξεων.
• Γραφείο Δημοτικής Κοινότητας Λυκόβρυσης.
• Γραφείο Δημοτικής Κοινότητας Πεύκης.
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών
• Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης
• Γραφείο Ληξιαρχείου
• Γραφείο Αλλοδαπών και Μετανάστευσης
γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας
• Γραφείο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
• Γραφείο Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού. 
• Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας.
• Γραφείο διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης.
δ) Τμήμα ΚΕΠ
• Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών
• Γραφείο Εσωτερικής Ανταπόκρισης

2) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών
• Γραφείο Προϋπολογισμού και οικονομικής πληροφόρησης
• Γραφείο Λογιστηρίου και Αποθηκών
• Γραφείο Προμηθειών Υλικών/Εξοπλισμού/Υπηρεσιών 
• Γραφείο διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης.
β) Τμήμα Εσόδων, Περιουσίας και Εμπορικών Δραστηριοτήτων
• Γραφείο Εσόδων.
• Γραφείο Περιουσίας.    
• Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων.
γ) Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας.
• Γραφείο Πληρωμών.
• Γραφείο Βεβαιώσεων και Εισπράξεων.

Γ. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
α) Τμήμα ΚΕΠ 
• Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών
• Γραφείο Εσωτερικής Ανταπόκρισης
β) Γραφείο Συντήρησης Υποδομών.
γ) Γραφείο Διοικητικών θεμάτων και εξυπηρέτησης Δημοτών.
δ) Γραφείο Οικονομικών θεμάτων.

Επίσης, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 1448/23-09-2016 Απόφαση Δημάρχου, του αναθέτει την αρμοδιότητα της υποχρέωσης ενυπόγραφης λήψης γνώσης των υποδείξεων του τεχνικού ασφαλείας και του γιατρού εργασίας, καθώς και της λήψης των απαραίτητων μέτρων, ώστε να εξασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση η ασφάλεια και η υγεία των εργαζομένων στο Δημοτικό Κατάστημα Πεύκης καθώς και στο ΚΕΠ Πεύκης. 
Στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τον τεχνικό ασφαλείας, τον γιατρό εργασίας και τις αρμόδιες υπηρεσίες για τα θέματα ασφαλείας και υγείας των εργαζομένων (πρώτες βοήθειες, πυρασφάλεια κλπ.), του αναθέτει την αρμοδιότητα ορισμού επιτροπών εργαζομένων για την εφαρμογή των μέτρων, που αφορούν στις πρώτες βοήθειες, στην πυρασφάλεια, στην εκκένωση των χώρων κ.λπ., στο κτήριο της υπευθυνότητάς του. 

Ο κ. Μποτίνης Παύλος θα παρέχει τις υπηρεσίες του ως Αντιδήμαρχος στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης από 01/09/2017 έως 31/08/2019.

Κωνσταντίνος Νικολιδάκης
Αντώνιος Τσελέντας
Γεώργιος Καρύμπας
Νικόλαος Γκαραβέλλας
Ο Δήμαρχος προΐσταται και έχει την ευθύνη όλων των υπηρεσιών του Δήμου. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ως αναπληρωτής Δημάρχου ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Πολεοδομίας και Πολιτικής Προστασίας, Νικολιδάκης Κωνσταντίνος. Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο Αντιδήμαρχος Νικολιδάκης Κωνσταντίνος, τότε τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, Μποτίνη Παύλο.  
2. Όταν ο Αντιδήμαρχος Μποτίνης Παύλος απουσιάζει ή κωλύεται, τότε τα καθήκοντά του ως Αντιδημάρχου θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Νικολιδάκης Κωνσταντίνος. 
3. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Τσελέντα Αντώνιου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Νικολιδάκης Κωνσταντίνος και αντίστροφα, ενώ τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Καρύμπα Γεώργιου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Γκαραβέλλας Νικόλαος και αντίστροφα. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των ανωτέρω Αντιδημάρχων οι αρμοδιότητές αυτών μεταβιβάζονται στον Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών κο Μποτίνη Παύλο.
4. Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στους ορισθέντες Αντιδημάρχους του Δήμου, στους Προϊσταμένους Διευθύνσεων, Τμημάτων, Αυτοτελών Τμημάτων και Γραφείων του Δήμου, να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου. 

cc 

Η απόφαση μας να ανοίξουμε τις διαδικασίες στους συμπολίτες μας, 
μας οδηγεί στην ανάπτυξη συνεργατικών υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Mε την ολοκλήρωση της ψηφιακής κουλτούρας της έξυπνης πόλης, την εθελοντική συμμετοχή και τα έργα ανοικτού περιεχομένου και δεδομένων. 

Σας καλοσωρίζουμε στο likovrisipefki.gr, Web Team 

Δι@υγεια