Με τον Γενικό Διευθυντή Λειτουργίας της Επιτροπής «Ελλάδα 2021», κ. Αθανάσιο Κανταρτζή συναντήθηκε ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης και Γενικός Γραμματέας της ΠΕΔ Αττικής Τάσος Μαυρίδης την Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020. Στη συνάντηση διερευνήθηκαν πεδία συνεργασίας ανάμεσα στον Δήμο Λυκόβρυσης- Πεύκης και την Επιτροπή «Ελλάδα 2021», που υπό την Προεδρία της κας Γιάννας Δασκαλάκη-Αγγελοπούλου συντονίζει το μεγάλο έργο της απόδοσης τιμής για τα 200 χρόνια σύγχρονης Ελλάδας, με στόχο την προώθηση προγραμμάτων που θα ωφελήσουν το μήνυμα της επετείου και θα ενισχύσουν τις υποδομές και τις δράσεις της πόλης.
Ο κ. Μαυρίδης δήλωσε σχετικά: «Συζητήσαμε με τον κ. Κανταρτζή τις δυνατότητες δράσεων εν όψει της επετείου της Ελληνικής Επανάστασης. Ο Δήμος Λυκόβρυσης - Πεύκης έχει σημαντική πολιτιστική παράδοση και υποδομές που μπορούν να φιλοξενήσουν εκδηλώσεις. Η πρόθεση μας και ο σχεδιασμός μας είναι να συμμετέχουμε στον εορτασμό της επετείου με πολιτιστικές εκδηλώσεις και με εκπαιδευτικές δράσεις που απευθύνονται στους μαθητές των σχολείων της πόλης, ενώ μπορούμε να συνεργαστούμε με άλλους Δήμους της περιοχής μας. Σε αυτό το ορόσημο για την ιστορία της πατρίδας ο Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης θα είναι παρών».
Έργα υποδομών και ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή των Βορείων Προαστίων, τα οποία θα ελαφρύνουν τις πόλεις από τα έντονα κυκλοφοριακά φορτία, λόγω υπερτοπικών χρήσεων, και θα επιτρέψουν, παράλληλα, τη βιώσιμη ανάπτυξη, διεκδικούν, ενώνοντας τις δυνάμεις τους, οι δήμαρχοι Αμαρουσίου, Ηρακλείου Αττικής, Λυκόβρυσης - Πεύκης και Κηφισιάς.
Με ορμητήριο το κοινό μέτωπο για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, οι Θεόδωρος Αμπατζόγλου, Νίκος Μπάμπαλος, Τάσος Μαυρίδης και Γιώργος Θωμάκος, αντίστοιχα, συναντήθηκαν με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Αναλυτικά, στην ατζέντα της συνάντησης τέθηκαν:
- Η διάνοιξη της λεωφόρου Κύμης και οι αναγκαίες, συνεπακόλουθες επεκτάσεις της Αττικής Οδού.
- Η υπογειοποίηση της λεωφόρου Κηφισιάς, στο ύψος του Δήμου Αμαρουσίου.
- Η επέκταση της γραμμής του ΗΣΑΠ πέρα από τον τερματικό σταθμό Κηφισιάς και η δυνατότητα υπογειοποίησης της υφιστάμενης διαδρομής στο τμήμα Ηράκλειο – Μαρούσι.
- Η επέκταση της Γραμμής U4 του Μετρό.
- Η μεταβίβαση της αρμοδιότητας για την συντήρηση και τη λειτουργία της λεωφόρου Σπύρου Λούη στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Ο υπουργός δεσμεύθηκε να εξετάσει τα αιτήματα των δημάρχων, προκειμένου να διερευνηθούν τρόποι χρηματοδότησης και να δρομολογηθούν όσα είναι υλοποιήσιμα, με βάση το στάδιο των ώριμων μελετών.
«Κοινός στόχος είναι να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των συμπολιτών μας, εν προκειμένω στις τοπικές και υπερτοπικές μετακινήσεις τους. Πέρα από τις παρεμβάσεις, που ο καθένας από εμάς κάνει για τον Δήμο του προς αυτή την κατεύθυνση, χρειάζονται μεγάλα έργα μητροπολιτικού και αναπτυξιακού χαρακτήρα, τα οποία διεκδικούμε μαζί από τους αρμόδιους φορείς της κεντρικής διοίκησης. Χαιρετίζουμε την ανταπόκριση του υπουργού, Κώστα Καραμανλή, και παραμένουμε σε επιφυλακή, προ πάντων όμως χρήσιμοι για να προχωρήσουν τα απαραίτητα για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών έργα», τονίζουν σε κοινή τους δήλωση οι τέσσερις δήμαρχοι.
Μετά το πέρας της συνάντησης οριοθετήθηκε το ακριβές πλαίσιο συνεργασίας για όσα συζητήθηκαν και η περαιτέρω παρακολούθηση των θεμάτων.

Ξεκίνησαν την Τετάρτη 1/7 οι κινηματογραφικές προβολές με ελεύθερη είσοδο, που διοργανώνει το ΚΟΙΠΑΠ του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης σε συνεργασία με την Κινηματογραφική Λέσχη Πεύκης στον Πολυχώρο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Αναψυχής της Λυκόβρυσης, το οποίο για τις επόμενες ημέρες «φιλοξενεί» ένα ανοιχτό θερινό σινεμά.
Την πρώτη ημέρα προβλήθηκε η «Ευτυχία» του Άγγελου Φραντζή, ενώ ακολουθεί την Πέμπτη 2/7 «Ο Αόρατος» του Δημήτρη Αθανίτη. Το πρόγραμμα των προβολών, που θα συνεχιστούν για τις επόμενες δύο εβδομάδες είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης: www.likovrisipefki.gr
Ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης Τάσος Μαυρίδης που παρακολούθησε την πρώτη φετινή προβολή δήλωσε σχετικά: «Για τρίτη συνεχή χρονιά το ΚΟΙΠΑΠ σε συνεργασία με την Κινηματογραφική Λέσχη οργανώνουν τις κινηματογραφικές προβολές, τις οποίες με ελεύθερη είσοδο μπορούν να παρακολουθήσουν οι συμπολίτες μας. Είμαι πολύ χαρούμενος που κατορθώσαμε και εφέτος να δώσουμε αυτή τη δυνατότητα σε μια περίοδο που οι επιλογές αναψυχής είναι περιορισμένες. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν ώστε αυτό να γίνει εφικτό. Χρειάζεται προσοχή από όλους μας και να τηρούμε τα μέτρα προστασίας για να απολαύσουμε με ασφάλεια τις εξαιρετικές ταινίες που έχουν επιλεγεί για εφέτος, με έμφαση στις ελληνικές παραγωγές».