Το τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Εθελοντισμού και το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Εθελοντισμού πραγματοποίησαν το διήμερο 7 και 8 Δεκεμβρίου 2019 εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης σε κεντρικές πλατείες της Πεύκης και της Λυκόβρυσης.
Στα γραφεία της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής βρέθηκε τη Δευτέρα 9/12 ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης και Γ.Γ. της ΠΕΔΑ Τάσος Μαυρίδης, προκειμένου να συμμετέχει σε διευρυμένη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης με θέμα την ενημέρωση από τον Προέδρο του Πρασίνου Ταμείου, Στάθη Σταθόπουλο.
Ο κ. Σταθόπουλος ενημέρωσε ενδελεχώς τους Δημάρχους της Αττικής για τα υπάρχοντα και επικείμενα χρηματοδοτούμενα προγράμματα που μπορούν να απορροφήσουν οι Δήμοι. Επίσης απάντησε σε όλα τα ερωτήματα των Δημάρχων και έδωσε κατευθύνσεις ώστε να βρεθούν άμεσες λύσεις για την ανάπτυξη των Δήμων.
Η συνάντηση αυτή εντάσσεται σε μια πρωτοβουλία της νέας διοίκησης της ΠΕΔΑ για την καλύτερη συνεργασία με τα Υπουργεία και τους φορείς, στο πλαίσιο της οποίας θα πραγματοποιηθούν και άλλες τέτοιες συναντήσεις το επόμενο χρονικό διάστημα.
Ο κ. Μαυρίδης δήλωσε σχετικά: «Ενημερωθήκαμε από τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου για τις τεχνικές λεπτομέρειες των προσκλήσεων του Ταμείου με δικαιούχους τους Δήμους. Ο στόχος είναι η συνεργασία για την εκτέλεση πολλών έργων στην Αττική, που θα οι πολίτες σύντομα θα δουν να υλοποιούνται. Για την υλοποίηση αυτού του στόχου η ΠΕΔΑ θα πραγματοποιήσει και άλλες συναντήσεις τις επόμενες ημέρες».
{gallery}2019/12/10{/gallery}
Στη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του ΚΟΙΠΑΠ για τα παιδιά των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών, που πραγματοποιήθηκε στον Πολυχώρο Μπενίση βρέθηκε ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης Τάσος Μαυρίδης την Κυριακή 8/12. Μαζί με την Πρόεδρο του ΔΣ του ΚΟΙΠΑΠ, Μαριάννα Μαμαλάκη, υποδέχτηκαν μικρούς και μεγάλους γεμάτοι κέφι και χαμόγελα.
Ο Αη – Βασίλης επισκέφτηκε την εκδήλωση και μοίρασε δώρα στα παιδιά, ενώ ο σύλλογος γονέων διοργάνωσε ένα εξαιρετικά επιτυχημένο bazaar, τα έσοδα του οποίου θα δοθούν για την πραγματοποίηση μιας δραστηριότητας-έκπληξη.
Ο κ. Μαυρίδης, που ανέλαβε χρέη «βοηθού» του Αη Βασίλη μοίρασε δώρα σε όλα τα παιδιά δήλωσε: «Υποδεχθήκαμε με πολλή χαρά, κέφι, παιχνίδια, ζωγραφιές και δώρα για τους μικρούς μας πρωταγωνιστές από τους Παιδικούς μας Σταθμούς, σε μια υπέροχη χριστουγεννιάτικη γιορτή που διοργάνωσε το ΚΟΙΠΑΠ μαζί με τις άξιες και υπέροχες εκπαιδευτικούς των Παιδικών μας Σταθμών. Πάντα με την άοκνη συμπαράσταση της διευθύντριας κυρίας Βαρδάκου. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές. Τα χαμόγελα των παιδιών είναι η καλύτερη ανταμοιβή για όλους εμάς. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν, να ακούσουν παραμύθια και να πάρουν δώρα από τον Δήμο μας με ευχές για Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά! Και του χρόνου με υγεία σε όλους!»
{gallery}2019/12/11{/gallery}