Ανακοίνωση σχετικά με τους εργαζομένους στην  Υπηρεσία Καθαριότητας

Ανακοίνωση σχετικά με τους εργαζομένους στην Υπηρεσία Καθαριότητας

Από τον Δήμο Λυκόβρυσης- Πεύκης εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση σχετικά με τους εργαζομένους στην Καθαριότητα:

«Ενημερώνουμε ότι οι συμβάσεις του εκτάκτου προσωπικού που εργάζονταν στο Τμήμα Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας έληξαν το Σάββατο 31 Μαρτίου και έτσι για τις επόμενες ημέρες υπηρεσία της καθαριότητας υποχρεώνεται να λειτουργήσει με 25 εργαζόμενους λιγότερους. Με αυτό τον τρόπο θα λειτουργήσουμε, μέχρι να μας δοθεί η δυνατότητα να καλύψουμε αυτές τις θέσεις από τους προσωρινούς πίνακες του Διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, που ολοκληρώθηκε μόλις χθες. Η διαδικασία είναι η ίδια για όλους τους Δήμους της χώρας και για αυτό τον λόγο ζητάμε την κατανόησή σας για τις προσεχείς ημέρες.»

Από τον Δήμο Λυκόβρυσης- Πεύκης εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση σχετικά με τους εργαζομένους στην Καθαριότητα:

«Ενημερώνουμε ότι οι συμβάσεις του εκτάκτου προσωπικού που εργάζονταν στο Τμήμα Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας έληξαν το Σάββατο 31 Μαρτίου και έτσι για τις επόμενες ημέρες υπηρεσία της καθαριότητας υποχρεώνεται να λειτουργήσει με 25 εργαζόμενους λιγότερους. Με αυτό τον τρόπο θα λειτουργήσουμε, μέχρι να μας δοθεί η δυνατότητα να καλύψουμε αυτές τις θέσεις από τους προσωρινούς πίνακες του Διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, που ολοκληρώθηκε μόλις χθες. Η διαδικασία είναι η ίδια για όλους τους Δήμους της χώρας και για αυτό τον λόγο ζητάμε την κατανόησή σας για τις προσεχείς ημέρες.»