Υπαίθριο πάρτυ με παιδικές δραστηριότητες στην Πλατεία Σοφούλη διοργάνωσε ο Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης

Υπαίθριο πάρτυ με παιδικές δραστηριότητες στην Πλατεία Σοφούλη διοργάνωσε ο Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι εορταστικές δραστηριότητες του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης στην Πλατεία Σοφούλη την Κυριακή 30/12/2018.

Γιορτινές Μελωδίες γέμισαν την πλατεία, ενώ τα ξωτικά υποδέχθηκαν μικρούς και μεγάλους σε ένα υπαίθριο πάρτι με παιδικές δραστηριότητες, Face Painting, Εργαστήρι Χριστουγεννιάτικων κατασκευών, Magic Show, φουσκωτό παιδότοπο, κεράσματα, χορούς και τραγούδια, από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του ΠΕΑΠ του Δήμου Λυκόβρυσης Πεύκης υπό τη διεύθυνση της Κατερίνας Βαφειάδου και τη μοντέρνα μπάντα του Δημοτικού Ωδείου.

Ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης Τάσος Μαυρίδης δήλωσε σχετικά: «Είχαμε τη χαρά για πρώτη φορά εφέτος να οργανώσουμε τέτοιες εορταστικές εκδηλώσεις στην πλατεία Σοφούλη. Ο εμπορικός κόσμος της πόλης αγκάλιασε αυτή την προσπάθεια, αλλά το σπουδαιότερο δώσαμε τη δυνατότητα σε όσους έμειναν εδώ να περάσουν ευχάριστα και ιδιαίτερα τα παιδιά. Γι’ αυτό τον λόγο, αυτή η πρωτοβουλία πρέπει να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια και στη Λυκόβρυση και την Πεύκη. Εύχομαι το 2019 να έχουμε πολλές αφορμές για να γιορτάσουμε. Καλή Χρονιά σε όλους!».

 {gallery}2018/12/31{/gallery}

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι εορταστικές δραστηριότητες του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης στην Πλατεία Σοφούλη την Κυριακή 30/12/2018.

Γιορτινές Μελωδίες γέμισαν την πλατεία, ενώ τα ξωτικά υποδέχθηκαν μικρούς και μεγάλους σε ένα υπαίθριο πάρτι με παιδικές δραστηριότητες, Face Painting, Εργαστήρι Χριστουγεννιάτικων κατασκευών, Magic Show, φουσκωτό παιδότοπο, κεράσματα, χορούς και τραγούδια, από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του ΠΕΑΠ του Δήμου Λυκόβρυσης Πεύκης υπό τη διεύθυνση της Κατερίνας Βαφειάδου και τη μοντέρνα μπάντα του Δημοτικού Ωδείου.

Ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης Τάσος Μαυρίδης δήλωσε σχετικά: «Είχαμε τη χαρά για πρώτη φορά εφέτος να οργανώσουμε τέτοιες εορταστικές εκδηλώσεις στην πλατεία Σοφούλη. Ο εμπορικός κόσμος της πόλης αγκάλιασε αυτή την προσπάθεια, αλλά το σπουδαιότερο δώσαμε τη δυνατότητα σε όσους έμειναν εδώ να περάσουν ευχάριστα και ιδιαίτερα τα παιδιά. Γι’ αυτό τον λόγο, αυτή η πρωτοβουλία πρέπει να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια και στη Λυκόβρυση και την Πεύκη. Εύχομαι το 2019 να έχουμε πολλές αφορμές για να γιορτάσουμε. Καλή Χρονιά σε όλους!».

 {gallery}2018/12/31{/gallery}