Στη Μουσική Βραδιά για το Νέο Κύμα ο Δήμαρχος

Στη Μουσική Βραδιά για το Νέο Κύμα ο Δήμαρχος

Στη μουσική βραδιά που διοργάνωσε το ΠΕ.Α.Π. και ήταν αφιερωμένη στο Νέο Κύμα και στον μαέστρο Γιώργο Κριμιζάκη βρέθηκε ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης Τάσος Μαυρίδης το Σάββατο 23/3. Η εκδήλωση πραγματοποιίηθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Πεύκης και συμμετείχαν στο τραγούδι ο Μιχάλης Βιολάρης και οι Ανδριάνα Κόλλια, Γιάννης Χαρίσης,  Σοφία Διαμαντιδάκη, Πέρσα Σέργη.

          Ο κ. Μαυρίδης δήλωσε σχετικά: «Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο Δημοτικό μας Θέατρο μιας εξαιρετικής ποιότητας μουσική βραδιά προς τιμήν του μαέστρου Γιώργου Κριμιζάκη. Ήταν μεγάλη τιμή για μας η συμμετοχή του σπουδαίου Μιχάλη Βιολάρη, και των άλλων ερμηνευτών. Η προσπάθειά μας ως Δήμος και ως ΠΕ.Α.Π. είναι να προσφέρουμε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις με ελεύθερη είσοδο, οι οποίες να καλύπτουν διαφορετικά μουσικά είδη. Αυτή τη φορά η βραδιά ήταν αφιερωμένη στο Νέο Κύμα».

 

 

 

Στη μουσική βραδιά που διοργάνωσε το ΠΕ.Α.Π. και ήταν αφιερωμένη στο Νέο Κύμα και στον μαέστρο Γιώργο Κριμιζάκη βρέθηκε ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης Τάσος Μαυρίδης το Σάββατο 23/3. Η εκδήλωση πραγματοποιίηθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Πεύκης και συμμετείχαν στο τραγούδι ο Μιχάλης Βιολάρης και οι Ανδριάνα Κόλλια, Γιάννης Χαρίσης,  Σοφία Διαμαντιδάκη, Πέρσα Σέργη.

          Ο κ. Μαυρίδης δήλωσε σχετικά: «Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο Δημοτικό μας Θέατρο μιας εξαιρετικής ποιότητας μουσική βραδιά προς τιμήν του μαέστρου Γιώργου Κριμιζάκη. Ήταν μεγάλη τιμή για μας η συμμετοχή του σπουδαίου Μιχάλη Βιολάρη, και των άλλων ερμηνευτών. Η προσπάθειά μας ως Δήμος και ως ΠΕ.Α.Π. είναι να προσφέρουμε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις με ελεύθερη είσοδο, οι οποίες να καλύπτουν διαφορετικά μουσικά είδη. Αυτή τη φορά η βραδιά ήταν αφιερωμένη στο Νέο Κύμα».